بوگاتی 16.4 EB ویرون پورسانگ

 

بوگاتی 16.4 EB ویرون پورسانگ

آیا تا به حال برای شما پیش آمده که در خواب رویایی فوق العاده زیبا داشته باشید؟ در حالی که سوار بر سریعترین خودروی سیاره خاکی هستید؟! و در رویای خود آنقدر پول دارید که نمی دانید با آن چکار کنید؟ اگر پاسخ شما مثبت باشد باید بگویم یاد بگیر دات کام برای شما این رویا را تکمیل و ترسیم می کند. بله این رویا همان بوگاتی ویرون افسانه ای است اما نه یک ویرون معمولی؟! بلکه مدل اصلاح شده به تعداد محدود یعنی 5 دستگاه در تمام دنیا با نام بوگاتی EB 16.4.

 

ویرون پورسانگ

در حقیقت ویرون پورسانگ دچار بهینه سازی های زیادی نسبت به یک ویرون معمولی نشده است. ولی ظاهر منحصر به فرد اتومبیل در نگاه اول جلب توجه می کند. ویرون آنقدر کامل است که بهینه سازی موتور و فضای لوکس داخل تقریباً غیر ممکن است و بیشتر توجه به قطعات خارجی و بدنه اتومبیل بوده است.

مپانی تیونینگ شاسی و بدنه را به صورت یک تکه از دو ماده (آلیاژی ویژه از آلومینیوم و فیبر کربن) ساخته است.

ر مورد موتور هیچ تغییری ایجاد نشده است. اما به خاطر استفاده از مواد و فلزات فوق سبک وزن 100 کیلوگرم از وزن اتومبیل کاسته شده است. بنابراین نسبت قدرت به وزن اتومبیل به 1.88 کیلوگرم به اسب بخار می رسد. با توجه با 1000 اسب بخاری که در زیر درپوش موتور وجود این مدل ویرون باید کمی سریعتر از یک ویرون معمولی باشد.

یرون پورسانگ به مراتب جذاب تر و گیراتر از یک ویرون معمولی است. اما چگونه می توان یکی از آنها را خریداری کرد؟ در پاسخ باید گفت هر 5 مدل ساخته شده در 24 ساعت اول فروش رفته اند بنابراین برای بدست آوردن یکی از آنها باید به دنبال یک دست دوم آن باشید!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد